Δεν χρησιμοποιείται γιατί υπάρχουν άλλα μέσα καθημερινης μεταφοράς και εργασιας.\r\n\r\n-λειτουργει κανονικά.\r\n-έχει λιγα χιλιομετρα γιατι ειχε αλλαχτεί κυλινδρος κ εμβολο λιγο καιρο πριν σταματησω να το χρησιμοποιώ.\r\n-τα λαστιχα ειναι σε καλη κατασταση.\r\n\r\n\r\nΠροσφατα εγινε το εξης service\r\n-νέα μίζα\r\n-νέα μπαταρία\r\n-νέα εισαγωγη καρμπυρατερ\r\n-καθαρισμα καρμπυρατερ\r\n-καινουργια ρουλεμαν στροφάλου+τσιμουχάκια, ρουλεμαν μπιέλας\r\n-αλλάγή στο σωληνακι βενζινης\r\n\r\n\r\nΑπό έξτρα έχει\r\n-ραουλα και ιμάντας malossi με περίπου 2000 χλμ\r\n-εξάτμιση gianelli\r\n-καρμπυρατερ dell\'orto 21mm\r\n-κεφαλή polini απο το κιτ των 80cc.\r\n\r\nΛοιπα στοιχεία-λεπτομέριες\r\n-σπασμενο διακοπτάκι για τα φλας, δουλευουν κανονικα με το υπάρχον. (φαινεται στην φωτογραφια)\r\n-γρατσουνιες και χτυπηματα στα πλαστικα (επισης φαινονται στις φωτο)\r\n-δεν έχει άξονα μανιβέλας και μανιβέλα.(έτσι το είχα αγοράσει από τον προηγούμενο)\r\n-δεν δουλεύει η κλειδαριά της σέλας, έχω μια που λειτουργεί αλλά δεν την εχω τοποθετήσει.\r\n-το τσοκ ειναι με ντιζα κατω απο τη σελα (επισης φαινεται στις φωτογραφίες), λογω οτι το καρμπυρατερ ειναι αφτερμαρκετ.\r\n\r\n\r\nΜαζί δίνονται\r\n-2ο κοντέρ ολόκληρο στο οποίο δεν δουλεύει η ηλεκτρονική πλακέτα για τα λαμπακια.\r\n-φιλτροκούτι απο typhoon 125, χρειάζεται ενα κολάρο για να μπεί.\r\n-κομμένη βαση πισω φτερου για μετατροπη χωρις φτερο.
Τιμή: | 400 € |
---|---|
Χιλιόμετρα: | 500 km |
Έτος Κυκλοφορίας: | 2000 |
Κυβικά: | 50 cc |
Καύσιμο: | - |
Χρώμα: | Μαύρο |
Κατηγορία: | Scooter |
Περιοχή: | Θεσσαλία |
- Μίζα
- Αυτόματο